Sol

Shit så lycklig jag blir när solen skiner! 
Nu har jag varit på gymet och kört ett abs pass och sprungit i en halvtimma. 
Tro det eller ej men jag börjar bli en riktig hejjare på löpning :) 
Snart är det dags för första föreläsningen i verksamhetsstyrning, intressant! 
Jag var tvungen att springa förbi apoteket och köpa brun utan sol förut. Jag är så in i h-vete blek och jag vill inte sola. Måste verkligen tipsa om ACOs Bus, den är riktigt bra och billig! 
Ikväll har jag en hel del att plugga, sen ska jag iväg på ett skivstångspass. Måste faktiskt träna hårt nu, för sista april närmar sig och då ska man ju gå lättklädd :) 

Så här såg vi ut sista april för ett år sen, förferre hemma i Johannes hus, kan det bli en repris i år  måntro? :)










Kommentarer
Postat av: Malin

snart så morsan!! =)

2009-03-25 @ 13:51:50
Postat av: Liza

yeees, party :)

2009-03-25 @ 16:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0