Söndag

Nu lider helgen mot sitt slut och min vackra underabara syster har åkt hem. Lika tråkigt varje gång. Fick däremot reda på en jäkligt mysig sak som jag har att se fram emot imorrn, åå jag längtar! Först ska jag utstå en hel dag i skolan, men sen så :)
Helgen har varit i det lugnaste laget, jag har legat sjuk så det blev inget partaj.
Jag orkade självklart ändå med lite shopping i helgen. Jag hittade så sjukt mycket snygga kläder som jag bara var tvungen att köpa!

Igår var min lilla kusin här och tävlade i konståkning, sikken sötrumpa! Haha hittade en stor planch på älsklingen i gränbyhallen när han var typ 17 år, vet inte riktigt hur han tänkte med frippen där, men han är så söt så!

Tycker synd om brorsan som ska sitta uppe hela natten och skriva PM, usch. Nej nu ska jag sova. Sov gott




Kommentarer
Postat av: Malin

oohooo, vilken heting till man du har!! =)

2009-03-31 @ 13:09:41
Postat av: Liza

haha jaaa visst är han :)

2009-03-31 @ 17:59:38
Postat av: Gävletjej

känner varken er el en viss annan blogg m 5 tjejer men har märkt att dom gärna kastar skit utan att nämna namn, men stå med huvudet högt och jag beundrar dig för att du inte är likadan tillbaka. du verkar som en ödmjuk tjej.

2009-03-31 @ 18:20:47
Postat av: Liza

Jag har inte så mycket koll på det, men det får stå för personerna i fråga. Hehe nej det är inte min grej, jag har ingen anledning att kasta skit på några jag inte känner. Man vinner inget på sånt. jo visst är jag ödmjuk, jag är bara mig själv:)

2009-03-31 @ 21:42:12
URL: http://califournication.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0