Söndag

Idag var första dagen på länge som jag kunde sova ut. Helgen har varit great. jag träffade familjen i Stockholm i fredags, senare så gick vi på Joe Labero och drack skumpa och åt tre rätters, kan det bli bättre va?
Lördagen bestod av att Clara och jag shoppade och Mamma pappa och Lukaz åkte på båtmässa. Vi funderar på att köpa en scooter till i sommar, måste ju ha en som kan ligga och guppa vid den nya bryggan på landet :)
kan man åka wakeboard bakom en scooter btw?

Det är fortfarande mycket plugg, jag längtar till nästa vecka är över! phuu..
Längtar till sommaren som en tok gör jag också. jag har planerat in så att jag kommer förmodligen plugga statisktik och jobba lite hemma i början av sommaren, sen så är jag ledig hela juli och augusti! det kommer bli perfekt för då kan jag vara mycket nere hos min  älskling också, de har ju bara tre ynkliga veckor ledigt.
Vi ska förresten åka utomlands någonstans förmodligen, någon som har något tips till något härligt ställe?

Imorgon ska jag försöka ta mig upp och springa innan jag ska träffa gruppen vid kl 10. Hmm eloge till mig om jag klarar det.

här ska vi tillbringa många härliga dagar i sommar!


Kommentarer
Postat av: Anna

den är från gina, billigt&bra =)

hoppas allt är bra!

2009-03-09 @ 00:45:42
URL: http://annawess.blogg.se/
Postat av: Emp

Åh va mys med sommar, och landet!Hoppas på en jäkligt bra och rolig sommar i år!Saknar dig<3

2009-03-10 @ 23:16:38
Postat av: Liza

ja verkligen gumman! jag pratade med Micha om det, eftersom att vi bor grannar där ute så ska vi ha massa grillmyskvällar med vin, på våra nya bryggor :) saknar dig. love

2009-03-11 @ 01:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0