stocken

blä för kö!
mycket trevlig förfest med middag ikväll, kom till stocken vi halv elva och trodde det skulle vara lugnt, men icke. Vi stog i kö såå länge, jag gav upp efter ett tag och gick hem och mös istället :) mycket skönare. Eftersom att jag var näst intill nykter pallade jag inte alla mäniskors trängsel och stoj.. usch nej jag börjar bli gammal tror jag!
jag ligger tusen gånger hellre hemma och myser med min pojke, eller ett glas rödvin med mina kära vänner, vad händer med mig?
Nu kommer iallafall kunna gå upp tidigt imorrn och träna istället, ahah pilutta er som ligger bakis och äckliga imorrn :)
haha jag tror Vickan försökte ta sig in till slut, men tror inte hon lyckades :)
Imorgon kommer min kära syster hit, det ska bli så skönt!

bilder kommer imorgon :)

sov gott

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni verkar verkligen vara ödmjuka människor, fortsätt vara som ni är!

2009-03-27 @ 10:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0