Time of my life

SItter nu hemma, lyssnar på spotify och försöker enträget att plugga!! Vem fan kom på att man ska läsa finansiering.. En sjukt värdelös och meningslös kurs enligt min mening. Hehe, så som alltid börjar man leka lite med datorn när det känns hopplöst =) . Tankarna flyttar sig väldigt lätt om vad man tex ska göra i helgen... hehe, planen är att kaanske åka upp till uppsala efter tentan, om jag hinner. Och om inte man är alltför paj i huvudet! Skulle vara sjukt kul iaf. Det är tydligen en fest på saluhallen för massa studenter, och vem vill missa det?!?! Sen på lördan så fyller lilla Malin G hela 21 år. Så blir väl en öl eller 2, innan man på söndan verkligen får pusta ut och kanske t.o.m få sova lite (var väldigt länge sen nu, känns det som). Snön yr fortfarande ute så vill inte se vad sanna och michaela gör i LA.. haha! Om man ändå kunde få zappa sig dit !!

Nej, nu måste jag fortsätta med.. ja, vad det nu är jag försöker plugga.. lite härlig pluggmusik =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0