Torsdag

Gårdagen var helt jäkla löööövely! Jag Johannes Sebban och Vera åkte till Helsingborg. Vi köpte med oss sallad och gick och satte oss vid vattnet i solen. Det var verkligen första dagen i år som man kunde sitta ute och riktigt känna hur solen brände, åh så härligt! Och Helsingborg, vilken härlig stad sen!
Sedan bar det av till träningsakademin, vi gymmade och tog en springtur hem.. resten av kvällen bestod av mys.
Nu ska jag ge mig ut i ängelholm och springa, kommer väl säkert springa vilse :)
Inga planer annars för dagen, föutom att jag hoppas att jag ska få med Johannes på spinning eller power ikväll :)

Btw turen hit sök ju däremot. Jag hade kollat fel på tåget så jag kom ner till stationen i Uppsala när jag egentligen skulle vara på arlanda.. Fuck, så jag fick ta en taxi till arlanda och det resulterade i att jag var en minut från att missa flyget. Haha bättre koll nästa gång!

Tjaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0