Torsdag

Nu har jag fixat håret, Sara på Hair Team gjorde verkligen ett jättebra jobb! 
Eftersom att håret är så förstört som det är så tonade vi bara med vårdande toningar för att få till en jämn färg. Nu slipper jag iallafall gå runt och se ut som en morot. Jag köpte hem an massa produkter från Redken, det ska hjälpa mitt hår att växa och reparera sig igen.

Nicke är på besök hos Johannes och vi pratade nyss om att vi tre och Nickes tjej ska åka utomlands ihop i början av Juli. Nickes tjej vet inte om det än bara :) Vi vill också ha med oss Sebban, shit så sjukt kul vi skulle ha! Hoppas det blir av!
Nu ska jag ta och sova lite, för sen har jag bokat Aerobics vid halv sju och då måste jag vara fit for fight.


Inte världens piggaste bild på mig, men så här blev mitt hår idag. Färgen gör sig inte riktigt rättvis men typ :)






Kommentarer
Postat av: Anonym

Åå Lilla Liten, du är skitsnygg! Vill träffas snart! PUSS

2009-03-12 @ 19:54:55
URL: http://maown.blogg.se/
Postat av: Liza

åå min fina lilla vän, tack detsamma! förlåt att jag inte har svarat på ditt sms! jag ringer dig imorrn istället! puss min vän

2009-03-12 @ 20:23:38
Postat av: Josefin

Hej!

Jag är en tjej från Västerås.

skulle du/ni kunna berätta allt om när ni pluggade i LA? :) typ, va de kostar, vilka ni åkte med och hur man ansöker osv.... det var 3 månader va? jag är så himla sugen på att göra det.



Tack =)

2009-03-13 @ 07:25:53
Postat av: Liza

Hej Josefin!

Absolut det kan jag göra, skriver ett inlägg om det senare idag :)

2009-03-13 @ 10:24:17
URL: http://califournication.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0