uppdatering.. =)

NU äntligen börjar skolan att lugna ner sig och jag har fått sova ut för första gången på en vecka! Mina dagar har spenderats hemma hos Carolina på Odenplan tillsammans med Therese och Siem i min grupp, skrivandes på detta ständigt uttjatade PM. Men idag klockan 12 skulle det vara inlämnat och jag kan äntligen andas ut =) Nu är det bara en hemtenta kvar och sen är det jag som drar till Åre! Åker upp med Sara och några av hennes kompisar, osså tar sig vickan ner från Umeå så möts vi där.. Ska bli fantastiskt härrligt!

Det har dock inte bara varit en massa plugg utan förra veckan åkte jag och Helena in till söder och kollade på när hennes pojkvän spelade på en klubb i ett band. Supermysigt, det är inte alltid man lyckas ta sig in till söder.




Va också och fikade en liten snabbis med Markus inne på Fridhemsplan. Alltid roligt att ses och uppdateras!! Han jobbar som mäklare på Fastighetsbyrån, så det är inte konstigt att jag alltid blir lite inspererad av att börja jobba när vi ses =)



Haha, va så otroligt lugnt på jobbet också så jag och victor gjorde Coffé art! Börjar bli riktigt skillade på det nu!



Mellan våra pluggsessions med gruppen försöker vi alltid hitta något bra ställe att äta lunch på. I Fredags blev det Indiskt,. Fantastiskt gott! Måste rekommenderas. En studentlunch, 60 kr, wonderful.




Efter en hektiskt vecka tyckte jag och Carolina att vi va värda att få åka upp till Uppsala och festa lite. Som jag skrev förut så va det P3 gasque på Stocken i lördags, och vi är ju inte dem som är dem att missa det. Lite bilder från utekvällen:



Sååå, nu är väl alla bilderna upplagda. Himla roligt med en kamera=)
I helgen blir det väl antagligen utgång som vanligt. Mycket härligt att vara ensam hemma, nu när maria och pappa flytt ner till Italien =) Nä, nu ska jag ta en härligt vår-promenix till centrum och köpa lite nytt smink. Och sen blir det in till odenplan igen för att göra klart presentationen till på torsdag!

Puss och Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0