Tisdag

åå jag sitter uppe och väntar på att tvätten ska bli klar, men den vill aldrig torka!
idag hade vi sista caset, så himla underbart! Snart väntar verksamhetsstyrning och projekt och företagsvärdering, hoppas att det är mer inspirerande. Btw ska jag söka ytterligare en utbildning i stockholm till hösten, kommer då läsa dubbelt, om jag kommer in dvs.
Idag har jag haft ett peppsamtal med Malin om att hon ska flytta upp hit i höst och det låter positivt :) jag ska redan nu kolla upp en dublettlägenhet och sedan ställa mig på kö. Det skulle vara så himla underbart om hon flyttade in med mig, för det finns nog ingen jag kan leva så tätt inpå som hon (Förutom lilla Sannis såklart)
Imorgon måste jag till skräddaren och lämna in ett par sjukt snygga jeans jag köpte i LA på abercrombie, de måste bara sys in och fixas lite.
nehep nu ska jag ner till källaren och kolla torktumlaren. Haha på tal om torktumlare, när jag var hos Johannes familj i helgen, visade Wilma när hon stängde in katten där inne. Den kunde tydligen ta sig ut själv, haha man kan ju hoppas på det :) hon är så söt den där ungen!

God natt

Vi i uppsala för 100 år sedan, blir det repris i åre i år måntro? :))


Kommentarer
Postat av: Malin

Du o jag morsan! fyfan va grymt det skulle bli =) wihi!

2009-03-11 @ 11:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0