Tisdag

Då var man hemma i Uppsala igen då..OCH det är inte skönt för fem öre, för imorgon börjar plugg igen. Ska dock bli väldigt kul att träffa min lilla Vicks som jag inte sätt på länge nu! 
Idag var Johannes och jag i Helsingborg, vi skulle shoppa, men jag hittade inte mycket jag ville ha.
Vi hittade däremot mycket fina vårkläder till pojken, skulle verkligen vilja vara kille ibland, det finns så mycket fina kläder!

Idag tvättade jag mitt hår med silverschampo, vilket gav ett riktigt bra resultat,  det tog bort det röda och jag blev typ ljus. Passar mina fräknar och min inte allt för attraktiva bleka hy jag har nu.. men är man svensk så är man :)  Nu har jag äntligen kommit på ett sätt att få fram en blond färg, yees! 

Förresten så klarade jag av tentan i organsiationsbeteende. Grattis till mig! 
På tal om skola, jag har en riktig beslutsångest för hur jag ska göra framöver, Johannes vill att vi flyttar ihop i Helsingborg till hösten, vilket skulle vara underbart, för jag älskar staden och Skåne. Samtidigt är jag jäkligt feg.. Usch, jaja framtiden får utvisa! 

Nej nu ska jag vika en stund för skype innan sovdags! 

Saknar dessa två damer massa, jag vill ha tillbaka gamla tider med "tre" 



Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej tjejer!

Vad har hänt med den fjärde tjejen Amalle?

Är även nyfiken på vart Lizas skönhetsprodukter kommer ifrån och hur mycket tid du lägger ner på ditt hår dagligen? Du är jätte fin.

Kram.

2009-03-24 @ 14:12:48
Postat av: Liza

Hej!

tack snälla för din kommentar!

Amalle har startat en ny bogg med sin roomie i LA :)

oj skönhetsprodukter, ansiktsprodukterna kommer från dermalogica. Sminket är inget speciellt, jag sminkar mig med foundation från Clinique och rouge från maybilline, mascara från Max Factor och kajal från Loreal och thats it, jag sminkar mig inte alls mycket, gillar det neutrala :) Hårprodukterna är från Redken Extreme, jättebra nu när håret är så skadat.

Och oj mitt hår, jag tvättar det oftast på kvällen och låter det självtorka, sen plattar jag till det på morgonen, så ja sisodär 5 minuter/ dag :)

Kram

2009-03-24 @ 14:26:02
URL: http://califournication.blogg.se/
Postat av: Johanna D

Bra blogg och jordnära tjejer ni verkar vara.

Såg dig och din pojkvän i Ängelholm i helgen, och ni är så söta tillsammans, har hört så mycket gott om er :) Förresten, vart har du köpt din fina jacka du hade på dig? (så fin) :)

2009-03-24 @ 14:51:24
Postat av: Liza

jasså det gjorde du, hm beror på när du såg mig, min svarta kappa är

från Session och min vårjacka är från HM :) Hoppas du får tag i den.

tack kul att höra, jo vi är ett glatt och lyckligt par så det är nice :)

2009-03-24 @ 17:02:29
URL: http://califournication.blogg.se/
Postat av: chrulle

men sliten fan va gullig du är!! hur ska vi göra, ska vi hälsa på dig höna och jag om inte du har tid att komma ner!? saknar dig med!!! pussar

2009-03-25 @ 09:48:15
Postat av: liza

jag kommer ju hem där i påsk, jag har typ en veckas ledigt då :)

jobbar du mycket då? då måste vi träffas! puss

2009-03-25 @ 10:29:18
Postat av: Möni

Men åå jag saknar tre som fan! Bra att du kommer ner en längre sväng då i påsk! Måste verkligen ses då! Puss på dig gumman!

2009-03-29 @ 18:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0