söndag

gårdagen... färgning av mitt hår, jag blev röd :/ gud vill inte att jag ska bli blond. Längtar till sommarr då solen kan göra sitt.. senare: grekisk pytt i panna, lagad av mig och Johannes. Parmys med Vera och Sebban och en flaska rött..
Vidare till Capri där vi satt och mös i baren och hade trevligt med ägarna.
Istället för utågång blev det hemgång för mig och J, men så rätt val...
...Ljudet av  Lars Winnerbäck live på tv, lukt av cigaretter och  ljuva ord i öronen, lite halvlullig, precis som en perfekt sommarnatt...
Idag var jag på hockey med Vera, rögle vann, yeahh!
Imorgon åker jag hem,men innan ska vi till Helsingborg och shoppa! :)
På tisdag börjar allvaret i skolan igen och semestern är över..
livet är härligt!

kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0