I'm a lover not a fighter... trodde jag ja..

Helgen som gått sedan i fredags har jag mest legat inne, förutom en promenad som jag och bror tog i solskenet idag.
Fredagens fest började med en jätterolig förfest hemma hos oss. Vidare till Louise som hade korridorsfest. 
Vidare till Saluhallen, där det var fullt med folk! Allt var jättebra tills jag började bli lite för överförfriskad :)
Lukaz och jag tog oss då hem i en Taxi. Väl hemma eller utanför lägenheten uppstår det lite tumult med några skumma typer och det ena leder till det andra. Det slutar med att jag ser ut så här, ett jävla sår över ansiktet och sprucken läpp, jäkla skit, hoppas inte jag får nåt fult ärr bara!



jaja här kommer lite trevligare bilder från förfesten



Jag längtar som en tok till onsdag, då åker jag ner till min älskling i nästan en hel vecka, wheyy!  Och tack för alla fina sms jag fick när du var ute inatt, du är väl för söt! 

Kommentarer
Postat av: Anna

men oj de där såg ut som en liten fight, hoppas allt är bra nu iaf :)

2009-03-15 @ 20:28:45
URL: http://annawess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0