Jaha..

Jaha, den här helgen blev lite annorlunda än vad jag hade tänkt mig. Efter tentan på fredan så va man ju ganska så paj. Spänning och nervositeten släppte äntligen och då märkte ja verkligen hur trött ja var. Så på kvällen blev det mysig middag hemma hos sussie, och därefter en öl (hm eller 2 kanske det blev) på obaren.  Sen självklart dagen efter blev jag sjuk, såå min lördagskväll spenderades hemma istället tittandes på gamla filmer. Va ritkigt länge sen man bara var hemma en lördag, så tyckte jag ändå hade gjort mig förtjänt av det. =)

På tisdag ska jag ha lektion på högsätra skola.. Eller ska ha en presentation rättare sagt om Indien för skolans sexor. De håller på med en projekt som ska handla om just indien och eftersom jag vart där på klassresa i 3:an i 2½ vecka så tyckte lärarna att det skulle passa perfekt om jag kom och berättade lite om mina upplevelser. Så självklart ställde jag upp. Så nu ska jag ta en härlig söndagspromenad hem till mamma och hämta lite gamla Indien-kläder, kolla upp nån bollywood-film och damma av gamla kort som man kan visa för ungarna.

Några bilder från i helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0