Onsdag

oj vilket humör jag vaknade på, väcktes av att älskling ringde vid nio och väckte mig, somnade såklart om. Sedan ringde han vid tio igen och jag var as arg och irriterad, men som nära och kära vet så har jag ett sjuhelvetes temprament som kan lägga sig lika snabbt som det kommer. Måste fan jobba på det där, jag har försökt i ca 20 år och inte lyckats, kanske får leva med det helt enkelt..  Men nu är jag gladare igen :)

snart ska jag bege mig till gymmet  och köra ett mage/rygg pass. Resterande del av dagen ska jag plugga, sedan köra ett powerpass ikväll.

På fredag åker jag och Lukaz till stockholm och möter upp vår familj, vi ska gå på Joe Labero, äta gott och sedan shoppa dagen efter vilket minst sagt kan behövas!

På lördag kanske jag stannar hos Malin i Stockholm för en utgång. Ojoj det var sjukt länge sen jag var ute i Stockholm, senast var nog i sommras när vi firade Malins födelsedag tror jag. Tiden går ju förgrymmat fort.

Förresten, den här bilden hittade Lukaz på facebook, någon okänd människa har tagit den på oss när vi va ute i Norrköping, lite roligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0