Djurgårdspromenix

Sjäävklart så släpar man sig ur sängen vid halv 8 för att det ska ta 30 minuter, bara för att ta sig till skolan!! Så för att man ska se någorlunda respektabel ut, är det lika bra att gå upp i tid så man hinner göra sig iordning. Har dock alltid varit en morgon-människa tidigare, men det har tootalt ändrats nu. Så, när jag då änltigen har lyckats ta mig halvvaken in till universitetet, träffar jag therese och Carolina som lunkar ut ur klassrummet (jaa, jag kom till andra halvan av föreläsningen). "det suger, vi drar nu" är deras första kommentar.. Jaha, säger jag och åker hem istället. Lyckat!

Skulle börja jobba vid halv 4, så för att sätta igång lite med mitt nya liv, blev det en liten promenix på djurgården med Liza och Jossan. Supermysigt och himla skönt att det börjar bli några plusgrader. Såg dock att det ska snöa igen imorrn.. *aah* ge mig vår! Ja, sen bar det iaf upp till drottninggatan och muffin, där lotten stod o slet i muffin-oset =) Sköönt att ha ett extra-jobb ändå, så man har lite möjligheter att hitta på massa kul i sommar

Men nu kanske iaf Åre börjar ordna upp sig. Vickan hade fått svar från sina killkompisar idag och de hade plats i sin stuga till oss stackare som inte har nånstanns att bo =) Så snart blir det kanske vi som pumpar puder i backarna!

Lite bilder från promisen..






Kommentarer
Postat av: Michaela

Gumman! myyyys! nu saknar jag sthlm lite faktiskt, fast inte vädret då men;)

massa pusss o kram från LA!

2009-03-17 @ 01:07:17
URL: http://michaela-westerlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0