Tisdag

trött som aset tog jag mig upp för morgonpromenad imorse. Var nära att drutta omkull ett antal gånger! kan det bli vår snart så jag kan få börja löpa!?
Denna vecka kommer bli trist, kommer typ se ut så här: plugg,träning,skola,plugg,träning,sova,plugg,träning blabla.
Satan så trist att Johannes åkt hem, vi har så jäkla kul ihop, sen så när han drar blir min vardag så platt och trist. Men man får vara glad för det lilla :) Ikväll ska jag på stepp, shit så bra det passet är, jag svettas som en gris och tycker det är så himla kul att jag skriker ut mina glädetjut ibland :)
Nu har jag lagt upp bilder från lite olika partajtillfällen, beskåda och njut. ... eller inte


j

Kommentarer
Postat av: Anna

den nya hårfärgen va riktigt fin liza :)

2009-03-03 @ 23:39:40
URL: http://annawess.blogg.se/
Postat av: Liza

tack :) desvärre lyckades jag förstöra håret andra gången jag skulle blondera, men det repar sig väl snart hoppas jag! hoppas allt är bra med dig!

2009-03-04 @ 00:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0