Helg!

Nu har lille J och jag varit och lunchat han är och tränar och jag tvättar alla hans kläder, haha redan hemmafru liksom :)
Idag åker vi till Stockholm till Johannes mammas nya lägenhet i gamla stan. Vi ska ta en hel helg och bara ta hand om varandra, gå långa promenader, elda i öppna spisen och äta gott! Jag är lite avis på Vickan som ska till Gävle på lördag, Hm ja vem kunde tro att jag skulle vara avis för det, men det skulle varit sjukt kul att träffa de som bor kvar där uppe!

Från valborg, detta är kärlek!


Kommentarer
Postat av: Mallan

Morsan!!! Nu när du e ii sthlm får du ta o höra av dig till din gamla mamma =) så får vi ses!



puss

2009-05-07 @ 19:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0