Helgen

I fredags hade vi myskväll med grilling hemma hos Johannes familj. Elina och hennes pojkvän hade kommit hit från Gotland, mycket trevligt! I lördags åkte jag Clara Johannes och Nicke och Johannes familj ut till vattnet vid dem. Vi hade pickning och kubbspelning i några timmar. På kvällen mötte vi upp Vickan och gick till framfickan, där ett glas vin blev ganska så många fler :) Det slutade helt enkelt med att vi gick ut! Vi hade sjukt, förutom att syrran "råkade" hälla ett glas skumpa i hela mitt ansikte så jag var tvungen att sminka om helt ute, tur att det finns så många snälla tjejer som ville låna ut smink till mig!
Gårdagen var vi så jäkla döda så jag Clara och Johannes besökte framfickan igen, inte för att dricka utan för att ligga och sova i deras sköna sängar :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Folk är bara avundsjuka, stå på dig och var inte lika elak som dom!( du vet ) Så länge du har ett gott hjärta och d verkar du ju ha. Och du fick killen han älskar dig och bara dig! Kram!

2009-05-04 @ 21:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0