hemma

Jag tog mitt pick och pack och åkte hem till mor och far i fredags, blev tvungen att prioritera bort fest denna helg (också) på grund av att jag varit lat med plugget. Jag ska jobba hela veckan och så har jag tenta på fredag så det blir plugg hela jäkla veckan för mig. 
Idag har jag jobbat och hunnit ligga ute några timmar i solan, och jäklar så brun jag blev! Fan jag vill ju ut ikväll och sprätta runt med mina bara ben. Åh känslan när man bara vill ut och parta loss men måste sätta skolan före är så himla besvärande. Nästa helg!
Johannes är i Ängelholm och flyttar ur sin lägenhet, det blir bra tror jag! Hoppas han kan komma förbi här en snabbis imorgon! 

haha hittade en gammal bild på oss, eller det känns som hundra år sen iallafall. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0