jäkla internet

gahh äntligen har jag lyckats ansluta till ett nät! 
Jag är nu inflyttad i min nya fina lilla lägenhet. Det blev en lång kväll för mig och älskling i förrgår, men oj fint blev det. Vi avslutade natten med att sitta på balkongen med massa ljus och filtar och en kopp te. Jag kan verkligen tacka Emelie för att jag fick hyra alla möble av henne, annars hade det blivit dubbelt med jobb! 

Jag har kommit igång på riktigt med min löpning nu, igår var jag och Johannes på studenternas och tränade intervaller, det var nog det jobbigaste jag gjort. Puhuu. 
I helgen blir det bara plugg , jag har tenta på måndag. Johannes har åkt till sin mamma på gotland för att jag ska få lite tid för mig själv med plugget. Men fy jag ångrar redan att vi bestämde det, det är hemskt att vara själv när jag levt med han 24 timmar om dygnet, dock ganska viktigt tror jag man stampar nog varandra på tårna tillslut annars. 
Nu ska jag äta lite frulle och sedan ta mig ner på nautilus och gymma lite.

Lite bilder från vår inflyttning.




Kommentarer
Postat av: Mallan

fiiin lägenhet! ! =)

sitter hemma o väntar på min inbjudan till inflyttningsfesten! puss

2009-05-22 @ 11:36:08
Postat av: Liza

tack skruttis, jag är jättenöjd!

hehe du är välkommen hit när som, det vet du!

puss

2009-05-22 @ 14:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0