Midnattsloppet

Nu sitter jag vid datorn och ska försöka kolla upp lite jobbalternativ överallt i världen =)
Har siktat in mig på Re/max fastighetsförmedling. De har kontor över hela världen, bland annat i Los Angeles, Sydney och i Italien. Så då tänker jag att det är bara att välja och vraka, haha! Men jag förstår såklart att det inte kommer vara så lätt, men försöka går alltid =) Känns ändå skönt att försöka göra något man ändå är utbildad till.

Tog mig upp tidigt imorse för att inte missa den härliga morgonsolen, som endast varade mellan 11-12, men lyckades ändå få liite rosiga kinder. Därefter drog jag på mig jogging outfiten och tog mig ut i grönsta spåret på en 4 km runda ! Som jag sagt tidigare har ju jag, lotten och jacquline kommit på att vi ska springa midnattsloppet den 15 augusti, vilket är 1 mil! Har aldrig sprungit så långt i hela mitt liv! !  Men ska ta mig i kragen nu och verkligen försöka! Så heeejja på mig! För den som vinner blir bjuden på en utekväll av de två andra!

som sagt så kommer lite bilder inom kort, är bara riktigt dålig på att lägga in dem på datorn, hehe kan va bra att hitta sladden också =)

puss o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0