Pain is there for a reason..

hehe, som vanligt försöker jag göra allt annat än att plugga. Nu är det bara en vecka kvar tills jag får njuta av det härliga sommarlovet! ! ! Men har dock en uppsats att skriva tills dess.... *gaah* det går långsamt, men det ska gå iaf.. Men som sagt, hittar jag på massa andra saker medan jag försöker plugga, som exempel har jag börjat titta på greys anatomy! Sjuukt bra! hinner aldrig titta på tv, men e sjukt skönt att bara kunna streama alla avsnitten. Är nu på säsong 3 =) =)

Veckan som gått har det hänt en del, men min kamera har inga batterier, så typiskt.. så har inte kunnat fota något. ! ! Men det har vart alltifrån grillning till pokerfest på söder! Härligt att få njuta lite av det vackra vädret när man får chansen. För nu får jag inte göra nånting annat än att bara sitta inne och plugga...... och ut och springa också självklart. Igår kom lotten förbi och vi sprang min 4 km runda i grönsta-spåret. SKönt att springa med någon annan faktikst, fick upp tempot rejält!!

Nä, nu måste jag tillbaka till plugget igen.

Puss o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0