PM-röv

pjuhh, nu har vi suttit sen nio med vårt PM och det är inte klart än. Idag har min lilla prins varit på eko och fikat och irrat runt, jag vill alltid ha han där. Om en stund ska jag och Johannes åka till löplabbet och prova ut sprillans nya löparskor. Jag har lovat mig själv att jag ska springa varje dag fram till sommarlovet. Good luck säger jag!

Måste bara tipsa om en ny hårinpackning jag har. Revlon, har samma effekt som silvershampo fast skonsammare. Jag har använt Claras när jag har varit hemma, men nu har jag köpt en egen, och wow så mycket ljusare mitt hår blir. Jag ska försöka låta mitt hår självljusas innan jag går på med slingor vartefter :) 

                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0