Skärgårn & Obaren

igår var en riktigt härlig dag! Jag vaknar av ett sms av markus klockan 9 på morgonen (obs, sover fortfarande) om att jag ska pallra mig upp fortast möjligast och ta mig till danderyd där han och rebecka ska hämta upp mig för att åka ut till waxholm. Eller snarare ut till Rindö där han bor. Osså självklart ville han också visa upp den fina nya bilen han köpt =) sagt och gjort, med stig larsson boken i handen sätter jag mig på tunnelbanan och tar mig in till stan. Vi börjar med att åka in till waxholm för att avnjuta en glass i solen, men efter att det började blåsa och blev riktigt kallt, tog vi oss ut till Rindö istället där vi åt lunch och bara tog det lugnt.

Klockan 6 var det dags att åka hem igen, och direkt göra sig iordning för utgång! Kicki har kommit hem, men bara över helgen och Rebecka och Filippa hade också tagit sig hem från uppsala! Så vi alla samlades hemma hos kicki för en fördrink! Efter ett tag joinade talli oxå=) Kvällen slutade på Obaren vilket va riktigt najs..

Waxholm




Hemma hos kicki





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0