smått och gott

Som vanligt har jag massa random foton i min kamera, och tycker inte att de ska ligga där och skräpa. Så tänkte lägga upp några stycken.. Annars idag så ska jag bege mig på massage som jag fått av mamma! Ska bli så fantastiskt skönt, för det va himla länge sen också.. Sen så ska jag ta mig in till odenplan än en gång till carolina och therese då vi ska fortsätta med vårt abslout sista grupparbete!!! =) tjooho! Sen är det vara en hemtenta kvar innan sommarlovet!! Och första juni kommer floppy hem också och ska börja jobba i stockholm. Längtar till att alla börjar ta sig hem igen från sina pluggorter!

I torsdag efter jobbet mötte jag upp helena för att gå till SOUK-gallerian, Topshop där de hade mingel, 25% rea på allt i butiken samt bar =) riktigt najs, sen vart det obaren och Berns en lite sväng.




På fredan vart det häng i humlan med en såkallad bib.. =)




Samt lördagen spenderades hemma hos floppy, men grillning, vin och melodifestivalen! =)




Fantastisk helg! Puss o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0