snart helg!

Jag är mörbultad som aldrig förr. Jag hemkommen från Johannes pappa nu där vi sussade inatt, vaknade imorse och hade ont i alla ledjäklar. Sablar också! Men än dock tog vi en powerwalk i skogen imorse på 40 minuter. 

Igår kväll var jag och Johannes och tog en solning, men fy vad jag känner att det förstör hyn, blä jag vill inte bli en rynktant vid 30. Jag ska istället införskaffa en bra BUS, läste en tidning imorse där de hade ett BUS test, och tydligen ska Lancome vara bäst så den står på min inköpslista för dagen. 

Ikväll bär det av hem till mamma och pappa, och Johannes hänger på, vi ska vara där hela helgen. Det ska bli underbart att vara hemma. Johannes och jag ska kanske åka ut till stugan och sova i den gamla timmerstugan som står kvar på tomten, hoppas man kan elda i eldstaden. 

Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0