Studentpriset i stadshuset!

Nu va det ett himla tag sen jag skrev i bloggen! Men känns som att det varit mycket, faast ändå inget speciellt intressant att skriva om.. hehe.. Det jag gläds åt mest i livet just nu är det banala att det bara är 1 månad kvar till sommaren! fantastiskt! Då kommer ön fyllas med gamla ansikten igen som man inte sett på länge, o foresta öppnas för servering så man kan sitta och hänga där dagarna i ända pimplandes på rosé =)

Men tillbaka till verkligen så har valborg varit! I Uppsala självfallet!! Va helt stöööört mycket folk, champagne, sol, och lera, men alla va på toppenhumör! Måset säga att det tog cirka 3 dagar för mig att bli helt återställd.. Men vad gör jag då, jo självklart blir det till att dricka igen. Men den här gången med liiite mer klass =) Studentpriset som nu andra gången irad går av stapeln, höll till i stockholms stadshus i Blåhallen! Superhärlig tillställning med tre-rätters fördrink och 3 glas vin till maten! Efteråt bar det iväg på efterfest på Café Opera!! Hur kul som helst!! men nu ska jag iväg till jobbet om en halvtimme så det är bara att trycka alvedon och göra det bästa av dagen =) =)

Bilder kommer inom kort!

puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0