Onsdag

Igår satt jag med träningskläder i flera timmar, jag kom inte ut förrens Johannes kom hit och hakade på. Vi åkte till Hågaskogen eller va fasan det heter. Där sprang vi som aldrig förr, en halvmil över åkrarna i solen blev det. Hade inte Johannes puschat på mig hade jag gett upp på halva vägen, men jäklar så stolt jag var när jag kom i mål.
Sedan färgade jag min utväxt med en ganska så ljus färg så u är jag inte grå i botten iallafall.

Idag var jag uppe tidigt tog en timmas promenad utmed ån. På vägen hem hade polisen spärrat av vid slottsbacken, och en stackars tjej hade tydligen blivit utsatt för våldtäckt där inatt. Fyfan jävla äckelgubbe som gjorde det!

I eftermiddag ska jag flytta några kvarter ner, samt åka till Ikea och inhandla lite saker. Tur att jag har min starka man hemma som kan hjälpa mig med bärandet.


Hur less jag än må vara så måste jag fortsätta med plugget, sitter här som en sorglig less jäkel och tycker synd om mig själv :)


Kommentarer
Postat av: Em

Vackra du!!=)

2009-05-21 @ 21:10:45
Postat av: Liza

tack snälla snyggaste Empa. Buhuu hörde att du och gänget var ute med Clara, jag vill också vara med! Men jag kommer ju hem snart som tur är. Ska inte missa nåt i sommar!

puss

2009-05-22 @ 11:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0