Tråkbajs

Kan man ha en tråkigare och tröttare dag?
Gick på föreläsning 8-10 där jag satt och nickade av trötthet. Hem var vaken i en timma sov igen i tre timmar, bestämde mig för att jag behövde sol så jag cyklade och tog en solning. Hem igen lagade panerad firre och nu har jag pluggat ett tag. Ska bege mig på step-up om en halvtimma, dock har jag en svag känsla av att jag kommer dö på passet idag. Nej idag är jag inte positiv alls. Jag är dock glad att jag tror jag vet varför jag är så trött, jag har slutat med kortison helt nu och då kan man tydligen gå in i som sitt värsta sjukdomstillstånd plus trötthet på det i två veckor, haha inte vad jag behöver just nu direkt. 

Imorgon väntar en bättre dag däremot, jag Johannes och hans lillasyster ska och leka på badhus. Jag har inte varit på badhus på hundra år känns det som men jag säger bara, watch out alla rutchkanor! :) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0