uppsala igen

Back on track, nu är vi tillbaka i Uppsala efter roadtrip med pappas arbetsbil och en säng på taket.
haha vi såg säkert ut som en taikon familj när vi for utmed vägarna.
Helgen har varit lugn och harmonisk i skärgården. I lördags visade min hemort sitt rätta jag när jag Johannes och Clara var ute vid stugan. Efter vi haft en lugn stund där åkte vi till fyrudden och åt glass, sen så visade Clara och jag vårt favoritställe där vi badade när vi var små. Jag blev helt lyrisk.
Wii på onsdag flyttar jag in i min nya lägenhet, den ligger mitt emot luthagens pizzeria så sakta i backarna om ni ska dit och svulla, jag håller koll :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, vad gulliga ni är! Men slitis har du skaffat eget nu? Kul. Hur stor är den då? Puss puss Hön

2009-05-18 @ 12:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0