Valborg

Kvalborg och valborg har varit fantastiska! Sammanfattar i korthet.. På kvalborg blev det förfest hemma hos Vickan, med Stocken som avslutning. Riktigt skoj! Har tyvärr inga bilder där ifrån på min kamera, det var Henke som stod för fotona då. Valborgsmorgonen var seg som tusan, kom inte upp i beräknad tid men men. På valborg var galoppen höjdpunkten, ojoj så blött det var! Jag hade tydligen wet t-shirt contest med mig själv också jag glömde liksom bort att jag skulle bli blöt :)
Efter galoppen hade jag inte fått nog, så jag drog med mig Ali till BJ där vi träffade upp Johannes och alla hans vänner. Fortsatte lite där och drog sedan hem och svirade om. Kvällen där på Valborg blev det BJ med min älskling och syrran!
Här får ni lite bilder från galoppen, typ de ända bilder jag har :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0