Vibb

Efter att ha sett min vän Marre bli smärt som en nötsnäcka, ehm aja, smärt iallafall av vibbträning var jag ju bara tvungen att prova på det. Så idag var Vickan och jag på vibbcentret och fick en genomgång på maskinen och hade kroppen i alla dess olika ställningar :) Och ojoj varför har jag inte provat detta tidigare? Jag kände verkligen hur detta kan forma min kropp till något underbart! 
Fick svar på mitt mejl jag skickade om lägenhet också. Och jag får hyra den, wohhoo! Kan ju iof vara bra att kolla på den först, men den ser fin ut på bilderna :) 
Nej nu måste jag ta tag i mig själv och detta för jäkliga plugg!

 

Kommentarer
Postat av: mallan

haha, snyggt morsan!!! Fan, finns sånt i sthlm mån trooo????

2009-05-12 @ 15:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0